м. Київ, пр. Героїв Сталінграда 58-б, тел. 412-16-13, E-mail: obolon_298@i.ua


 

Стан розвитку учнівського самоврядування

З метою демократизації управління школою та з метою розвитку громадської активності в школі сформовано учнівське самоврядування ,на чолі якого стоїть „президентська рада” та лідер учнівського самоврядування Ігнатенко Сергій, а курирують  роботу   заступник директора з виховної роботи Богатчук Т.В. та педагог-організатор
Новік О.В

Лідер президентської Ради Ігнатенко Сергій
(2012-2013 роки)

Лідер президентської Ради Чимирис Вікторія
2011-2012 роки)

Герб самоврядування

Гімн самоврядування

 

Ми енергійні і активні,

Хочемо зло здолать в житті!

В майбутнє знайдем дороги нові

Тернами будемо йти.

Тільки для того, щоб в рідній школі

Квіти добра цвіли.

 Приспів

«Успіх» - тепло сердець,

Миру й злагоди вінець.

Сійте добро у рідній школі,

Як нас учив творець.

Разом не страшні нам перепони,

Дружна в нас шкільна сім'я.

«Успіх» хай стане серцем школи,

Бо вона у нас одна.

 Приспів

«Успіх» - тепло сердець,

Миру й злагоди вінець.

Сійте добро у рідній школі,

Як нас учив творець.

Даруй усім добро і ласку,

Слабших теплом зігрій.

Перетвори життя на казку

З добрих справ і чистих мрій.

Ти уперед іди сміливо,

У майбутнє шлях долай!

І на землі живи щасливо

Іншим допомагай

 


Наша емблема

Засідання шкільного самоврядування

В складі учнівського самоврядування працюють наступні сектори:

· здоров’я

· волонтерів

· порядку і дисципліни

· «памагайка»

· дозвілля

· інформаційний

· трудовий

· захисту прав дітей

         Завдання учнівського самоврядування:

·        самостійність;

·        ініціативність;

·        рівноправність;

·        широкі повноваження;

·        принциповість і відповідальність;

·        гласність і демократія;

·        проінформованість;

·        облік і контроль.

 

Соціально-педагогічні завдання:

·        заохочення до роботи з учнівським самоврядуванням вчителів школи;

·        сформувати позитивне ставлення батьків до роботи учнівського самоврядування і заохочувати їх брати участь у його діяльності;

·        використовувати різні види діяльності у роботі учнівського самоврядування: змагання, ігри, різні види колективного, групового, індивідуального заохочення до суспільної активності школярів;

·        співпраця вчителів та учнів у діяльності учнівського самоврядування.

 

Психологічні завдання:

·        створення сприятливого клімату школи;

·        формувати і розвивати етичні орієнтири школярів;

·        надання кожному учню такої ролі в учнівському самоврядуванні, яка відповідає його уподобанням та інтересам, дає можливість для самореалізації;

·        давати учням такі доручення, які відповідали б їхнім інтересам;

 

Робота в учнівському самоврядуванні дає змогу залучати до різноманітних видів діяльності школи або класу майже всіх учнів;виховувати в учнів почуття  господаря школи,вчити вмінню співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму. Діяльність в «міністерствах» відображає організаторські, художні, творчі здібності учнів.